შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1–4
5–6
7–8
9–10
წილადი რიცხვების
ჩაწერა
სასრული
ათწილადის
სახით.
იცის
წილადი
რიცხვების
ჩაწერა
სასრული
ათწილადის
სახით,
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
იცის
წილადი
რიცხვების
ჩაწერა
სასრული
ათწილადის
სახით,
მაგრამ
ვერ
იყენებს
ყველა
სიტუაციაში.
იცის
წილადი
რიცხვების
ჩაწერა
სასრული
ათწილადის
სახით  და
იყენებს,
მას
ამოცანების
ამოხსნისას.
იცის
წილადის
რიცხვების
ჩაწერა
სასრული
ათწილადის
სახით და
ადეკვატურად
იყენებს მას.
მსჯელობა/
დასაბუთება.
ვერ ასაბუთბს.
ასაბუთბს
მაგრამ არა
სწორად.
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად
ორიგინალურია
რიცხვით წრფეზე
ათწილადების
განლაგება
და
მათი
გამოყენება
ათწილადების
შედარებისას.
 იცის
რიცხვით წრფეზე
ათწილადების
განლაგება
და
მათი
გამოყენება
ათწილადების
შედარებისას,
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
იცის
რიცხვით წრფეზე
ათწილადების
განლაგება
და
მათი
გამოყენება
ათწილადების
შედარებისას,
მაგრამ
 ვერ იყენებს
სწორად.
იცის
რიცხვით წრფეზე
ათწილადების
განლაგება
და
მათი
გამოყენება
ათწილადების
შედარებისას. იყენებს, ასაბუთებს და
საკმარისად
ორიგინალურია
იცის
რიცხვით წრფეზე
ათწილადების
განლაგება
და მათი
გამოყენება
ათწილადების
შედარებისას. და მთლიანად ორიგინალურია
განზოგადება.
მიზანი არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ არის
გათვალიწი-
ნებულია.

მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.

მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.